راه‌های کسب درآمد دلاری از تایپ

درآمد دلاری از تایپ

حتما می‌دانید که سال‌هاست تایپ ده‌انگشتی یکی از جدی‌ترین راه‌های درآمدی برای اقشاری از مردم بوده است. این روزها هم با دیجیتالیزه‌شدن زندگی، این قابلیت نه تنها افت نکرده است که بسیار فراگیرتر شده است. تصور اشتباه در جامعه همیشه این بوده است که تایپیست بودن و انجام پروژه‌های تایپ نمی‌تواند به عنوان یک شغل تمام‌وقت جدی گرفته شود. اما این یادداشت ثابت خواهد کرد که این‌طور نیست. این روزها بسیاری از مردم دنبال راه‌های ساده و در دسترس برای درآمد دلاری هستند و حالا تایپ ده‌انگشتی به یک درآمد مطمئن دلاری تبدیل شده است. با توجه به تفاوت قیمت ریال و دلار، اکنون این قابلیت برای کاربران داخل ایران بسیار پرسود خواهد بود.  خیلی‌ها از ما می‌پرسند که چطور می‌توانیم پس از فراگیری تایپ ده‌انگشتی به درآمد دلاری برسیم. این یادداشت برای آن‌هاست و برای هرکسی که دنبال شغل دومی مطمئن می‌گردد.

آیا درآمد دلاری از تایپ امکان‌پذیر است؟

درشکل کلی‌اش بله! سایت‌های بسیار فراوانی هستند که کار را بین نیروی کاری آنلاین و فریلنس تقسیم می‌کنند. اما همیشه تصور دستمزد پایین این کار، باعث می‌شود تا نیروی کار حرفه‌ای به این حوزه وارد نشود. اما با وجود قیمت دلار در ایران، حالا این کار برای آن‌ها هم بسیار به صرفه به‌نظر می‌رسد. خصوصا اگر تایپ ده‌انگشتی بدانید. شما برای ورود به این حوزه نیازمند قابلیت‌هایی هستید که می‌توانید در زمان بسیار کمی به آن دست پیدا کنید. مهم‌ترینش توانایی تایپ‌ ده‌انگشتی به زبان انگلیسی‌ست. درست است که وقتی تایپ ده‌انگشتی را فرا می‌گیرید سرعت شما هم در تایپ فارسی و هم در تایپ انگلیسی افزایش پیدا می‌کند. اما اگر می‌خواهید تخصصی به این حوزه وارد شوید احتیاج است تا دوره‌ تایپ ده‌انگشتی انگلیسی را بگذرانید. بدون این دوره هم می‌توانید شروع به کار کنید. اما باید رک و پوست‌کنده به شما بگوییم که سرعت یک تایپیست معمولی نسبت به یک تایپیست سریع که دوره‌های تایپ ده‌انگشتی را گذرانده بیش از یک سوم کندتر است. یعنی اگر شما بسیار سریع تایپ می‌کنید اما تایپ ده‌انگشتی را بلد نیستید، در سریع‌ترین حالت یک‌سوم یک تایپیست ده‌انگشتی سرعت دارید و این یعنی یک‌سوم دستمزد کم‌تر!

utype_ir

یوتایپ | آموزش تایپ ده‌انگشتی

در اینستاگرام، کلی مطالب آموزشیِ جالب و مفید برایتان داریم 👇

صفحه ما را ببینید
لوگوی یوتایپ

چه امکاناتی برای کسب درآمدی دلاری از تایپ لازم است؟

به جز یک کامپیوتر و یک خط متصل به اینترنت، هیچ! احتمالا گاهی برای تسویه‌حساب‌های دلاری‌تان -چون ایران از سوی سایت‌های پرداخت بین‌المللی تحریم است- احتیاج به یک فیل-تِر-شکن داشته باشید. اما جز این‌ها کمی انرژی و دانش تایپ ده‌انگشتی انگلیسی کفایت می‌کند. باقی‌اش به پشتکار شما و انجام دادن کارهای پیش‌نهادی برای تایپ مربوط است. اما از کجا باید شروع کنیم؟ در ادامه نگاهی به سایت‌هایی که قرار است دلارها را به سمت شما هدایت کنند، می‌اندازیم.

وب‌سایت TranscribMe

معرفی سایت برای درآمد دلاری از تایپ

سایت اولی که به شما معرفی خواهیم کرد، مبتنی بر پیاده‌سازی متون و صداهایی به زبان انگلیسی‌ست. پس باید کمی گوش‌تان به شنیدن جملات انگلیسی عادت داشته باشد. عادتی که احتمالا می‌توانید با سریال‌دیدن با زیرنویس انگلیسی به دست آورید. این وب‌سایت علاوه بر نیازمند بودن به قابلیت تایپ سریع برای کسانی مناسب است که گوش‌شان به شنیدن کلمات و جملات انگلیسی عادت داشته باشد. در این سایت شما فایل‌های صوتی که کاربران سایت برای تبدیل‌شدن به متن را در آن آپلود کرده‌اند می‌شنوید و باید آن را به صحیح‌ترین شکل ممکن پیاده کنید. اما پیش از شروع به کار در این سایت از شما یک امتحان گرفته می‌شود. از پسش که بر بیایید می‌توانید روزی تا ۲۰ دلار درآمد داشته باشید. این وب‌سایت به فیل‌-تِر-شکن نیازی ندارد اما برای تسویه‌حساب بهتر است ریسک نکنید و برای ورود به سایت‌های واسط بین‌المللی از همانی که گفتیم بهره بگیرید. این وب‌سایت از پرداخت روی بیت‌کوین و پی‌پل پشتیبانی می‌کند.

وب‌سایت REV

یک سایت برای درآمد دلاری از تایپ ده انگشتی

وظیفه‌ اصلی این وب‌سایت آماده‌سازی زیرنویس‌های انگلیسی برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هاست. شرکت‌هایی که دوست دارند برای ویدئوهایشان زیرنویس تهیه‌ کنند، فایل‌های صوتی و تصویری‌شان را در REV آپلود می‌کنند و شما به عنوان یک فریلنسر باید صدایی را که می‌شنوید به متن تبدیل کنید. این وب‌سایت هم مثل پیش‌نهاد اول، احتیاج به دانش انگلیسی دارد و البته تایپ ده‌انگشتی باعث افزایش سرعت شما در درآمدزایی خواهد بود. این شرکت در سه حوزه‌ی اصلی خدمات می‌دهد و البته نیاز به نیروی کار دارد؛ رونویسی از صدا، تایپ کپشن برای ویدئوها و ترجمه و تایپ زیرنویس‌هایی به زبان‌های خارجی. اگر فکر می‌کنید در زمینه‌ی تایپ زیرنویس‌ها به زبان‌های دیگر هم تبحر دارید، با آن‌ها تماس بگیرید. این وب‌سایت از سیستم پرداخت پی‌پل و بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند و در مواردی می‌توانید به جای دستمزد از آن‌ها کارت‌ هدیه خرید از فروشگاه‌هایی مثل اپل و آمازون را دریافت کنید.

وب‌سایت 2Captcha

احتمالا همه‌ی شما روزانه با کپچاها برخورد داشته‌اید. همان آزمون‌های متنی یا عکسی که در هنگام ثبت‌نام وب‌سایت‌ها سراغ‌مان می‌آیند تا به آن‌ها ثابت کنیم که ما ربات نیستیم. وب‌سایت 2Captcha وب‌سایتی‌ست که ما را واسطه‌ای بین ربات‌ها و وب‌سایت‌ها می‌کند. وب‌سایت توکپچا پایگاهی‌ست که برای حل کپچاها یا همان تشخیص سیستم انسانی به شما پول پرداخت می‌کند. دقیقا روشن نیست که حل این کپچاها توسط شما چه بلایی سر این سیستم می‌آورد اما قصه این است که بابت هر مرحله از حل کپچاها توسط شما رقمی بین ۶۰ تا ۸۰ سنت به شما پرداخت می‌شود. هر مرحله نزدیک به ۴۰ کپچا دارد که شاید برای کاربران کشورهای دیگر رقم به صرفه‌ای نباشد اما در ایران می‌تواند تبدیل به یک درآمد روزانه‌ی مطلوب شود. البته این روش از کسب درآمد چندان سالم به نظر نمی‌رسد. این وب‌سایت از پی‌پل برای پرداخت پشتیبانی می‌کند اما از بیت‌کوین نه!

درآمد دلاری انلاین با تایپ ده انگشتی

سایت‌های دیگر

سایت‌ها و روش‌های بسیار دیگری برای کسب درآمد دلاری از تایپ وجود دارد. کافی‌ست این عبارت را گوگل کنید How do you type and get paid راه‌های بیشماری مثل وب‌سایت‌های Freelancer و Upwork را سر راه‌تان قرار خواهد داد. شما چه روش‌هایی برای کسب درآمد دلاری از راه تایپ می‌شناسید؟ در کامنت‌ها درباره‌ی آن بنویسید تا باقی کاربران یوتایپ از آن استفاده کنند.

در آخر پیش‌نهاد می‌کنیم که وارد بخش آموزش تایپ انگلیسیِ ده‌انگشتی وب‌سایت یوتایپ شوید و رایگان شروع به تمرین و یادگیری کنید. قابلیت تایپ انگلیسی به شما نه تنها در کسب‌ درآمد دلاری کمک خواهد کرد که در بسیاری راه‌های دیگر، از جمله پرکردن فرم‌های آن‌لاین، شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین و کسب درآمد از آن‌ها استاد شوید.

توی دستت چند انگشت داری؟

تایپ ۲ انگشتی و ۴ انگشتی مبتدی و کُنده. تایپ ده‌انگشتی رو ساده و حرفه‌ای یاد بگیر.

برای شروعِ رایگانِ آموزش اینجا کلیک کن

یک یادآوری مهم

تایپ ده‌انگشتی مهارتی است که همه به آن نیاز داریم. آن را با آسان‌ترین و بهترین روش بیاموزید.

همین الان یادگیری تایپ ده‌انگشتی را شروع کنید!

utype_ir

یوتایپ | آموزش تایپ ده‌انگشتی

در اینستاگرام، کلی مطالب آموزشیِ جالب و مفید برایتان داریم 👇

صفحه ما را ببینید
لوگوی یوتایپ

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *