معرفی بازی‌های هیجان‌انگیز برای افزایش سرعت تایپ

معرفی شش بازی هیجان انگیز برای افزایش سرعت تایپ

از همان ابتدای پیدایش کامپیوترها، بازی‌ها نقش مهمی در تأثیرگذاری بر مردم داشتند و ما را به یادگیری چیزهای جدید ترغیب می‌کردند. و ما -به‌ ویژه کودکان- علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری داریم. به همین دلیل است که می‌توانیم به راحتی با استفاده از بازی‌ها درس‌های مختلفی را به کودکان‌ بیاموزیم. این پست درباره‌ بازی‌هایی‌ست که قرار است سرعت ما در تایپ را به نحوی جذاب افزایش دهند. اما اگر دوست دارید شیوه‌ درست آموزش تایپ ده‌انگشتی را بیاموزید، پیش‌نهاد می‌کنیم قبل از خواندن این مطلب وارد این لینک شوید.

بازی های آموزشی یا آکادمیک نوعی بازی است که به طور خاص برای آموزش مهارت‌‌های متفاوت طراحی شده است. بازی‌های تایپی نوع خاصی از بازی‌های آموزشی است که برای یادگیری و تمرین تایپ طراحی شده است. این یک روش عالی برای یادگیری تایپ؛ هنگام لذت‌بردن از یک بازی است.

utype_ir

یوتایپ | آموزش تایپ ده‌انگشتی

در اینستاگرام، کلی مطالب آموزشیِ جالب و مفید برایتان داریم 👇

صفحه ما را ببینید
لوگوی یوتایپ

از آنجا که بازی‌های تایپ‌کردنی در درک صفحه‌کلید و بهبود مهارت تایپ نقش به‌سزایی دارد، ما بازی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با انجام آن‌ها بتوانید دقت و تمرکز خود را در تایپ بالا ببرید. در این لیست، ما ۶ بازی جذاب که قرار است به کمک تایپ، شما را هیجان‌زده کند؛ معرفی می‌کنیم.

ماشین‌سواری تایپی

این یک بازی اتومبیل‌رانی است که در آن بازیکن باید چنان سریع تایپ کند تا ماشین خود را با سرعت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان رو به جلو ببرد. در اینجا بازیکن باید با سه بازیکن دیگر مسابقه دهد و قبل از آنها به خط پایان برسد. به این ترتیب شما به همراه سه‌نفر دیگر، سرعت تایپ خود را هم‌زمان می‌سنجید. از آنجا که بیشتر بچه‌ها عاشق بازی‌های مسابقه‌ای هستند، این یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری تایپ است.

برای شروع بازی، وارد این لینک شوید.

فرمانده جنگ تایپی

این یک بازی تایپ کلمه است که برای تایپ سریع‌ترین کلمات رایج انگلیسی توسعه یافته است. در این بازی دهکده شما با کلمات بمباران شده است و کار شما تایپ‌کردن سریع کلمات و از بین بردن بمب‌هاست. دقت کنید که باید قبل از اینکه بمب‌ها به زمین شما بخورند، آنها را تایپ کنید. شما ده‌تا جان خواهید داشت، به این معنی که وقتی بمب دهم به زمین برخورد کند، بازی تمام می‌شود و امتیاز به دست‌آمده را به شما نشان می‌دهد.

برای شروع بازی، وارد این لینک شوید.

حباب‌های تایپی و نامه‌ها

این یک بازی برای تایپ نامه است. بهترین بازی برای مبتدیان. در این بازی، حبا‌ب‌های نامه‌ای از دست‌رفته از کف دریا ظاهر می‌شوند. وظیفه شما این است که قبل از بالا آمدن سطح دریا، حروف را مشاهده کرده و آن را تایپ کنید. در بخش اول بازی، تک‌حرف‌ها می‌آیند و سپس تعداد حروف، دو و سه برابر می شوند. این یک بازی مهیج است که می تواند به بچه های شما کمک کند که تایپ خود را سریع‌تر انجام دهند.

بازی برای یاد گرفتن تایپ ده انگشتی

برای شروع بازی، وارد این لینک شوید.

تیراندازی با تایپ

همان‌طور که از نامش پیداست، این یک بازی تیراندازی است که در آن بالن‌های حاوی نامه از سمت چپ صفحه نمایش شما ظاهر می‌شوند. در اینجا بازیکن قبل از ناپدید شدن این بالن‌ها از روی صفحه، باید به همه‌ این بالن‌ها شلیک کند. این بازی نسبت به بازی‌های قبلی معرفی شده از گرافیک جذاب‌تری برخوردارتر است و شما را پای کامپیوترتان نگاه می‌دارد.

برای شروع بازی، وارد این لینک شوید.

بازی برای افزایش سرعت تایپ انگلیسی

نجات گربه با تایپ

این بازی هم باز به نامه‌ها مربوط است و البته یک گربه‌ کوچک. فلشهایی با حروف انگلیسی از سمت چپ صفحه شما می‌آیند و به گربه ضربه می‌زنند. وظیفه شما این است که قبل از اینکه تیر به گربه برخورد کند باید حروف موردنظر را تایپ کنید تا گربه سالم بماند. در اینجا گربه ۶ جان دارد. این یعنی بعد از ضربه ششم که از دست شما در رفته، گربه می‌میرد و بازی تمام می‌شود. این یک بازی جذاب تایپ است که قطعا توجه فرزندان شما را به خود جلب می‌کند.

برای شروع بازی، وارد این لینک شوید.

نجات شهر با تایپ

بازی جنگی برای افزایش سرعت تایپ ده انگشتی

این آخرین بازی تایپ حروف در لیست ما است. این یک بازیِ تایپی-جنگی‌ست که شما به عنوان تایپیست نقش نگهبان شهر را برعهده دارید. وظیفه شما این است که قبل از برخورد هر موشک به شهر محبوب‌تان، با تایپ کلمات موردنظر، موشک‌ها را از بین ببرید.  این بازی پس از هر دست، به طور خودکار پس‌زمینه خود را تغییر می ‌هد. بنابراین با هر لوکیشن جدید، شما یک وضعیت تازه و مهیج را تجربه می‌کنید.

برای شروع بازی، وارد این لینک شوید.

توی دستت چند انگشت داری؟

تایپ ۲ انگشتی و ۴ انگشتی مبتدی و کُنده. تایپ ده‌انگشتی رو ساده و حرفه‌ای یاد بگیر.

برای شروعِ رایگانِ آموزش اینجا کلیک کن

یک یادآوری مهم

تایپ ده‌انگشتی مهارتی است که همه به آن نیاز داریم. آن را با آسان‌ترین و بهترین روش بیاموزید.

همین الان یادگیری تایپ ده‌انگشتی را شروع کنید!

utype_ir

یوتایپ | آموزش تایپ ده‌انگشتی

در اینستاگرام، کلی مطالب آموزشیِ جالب و مفید برایتان داریم 👇

صفحه ما را ببینید
لوگوی یوتایپ

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *