صفحه تنظیمات کاربر، امکان تغییر تم و قابلیت‌های دیگر در به‌روزرسانی اخیر یوتایپ

خوشحالیم اعلام کنیم که یوتایپ به تازه‌گی یک به روزرسانی عمده داشته و قابلیت‌های تازه‌ای برای آموزش بهتر تایپ در اختیار شما قرار داده است.

صفحه تنظیمات کاربر

صفحه تنظیمات کاربر

در صورتی که در یوتایپ ثبت نام کنید، شما به صفحه تنظیمات کاربر دسترسی خواهید داشت که از آنجا می‌توانید تنظیمات مفیدی را برای محیط کاربری خود انجام دهید. این صفحه از طریق منوی کاربری که ذیل نام شما در گوشه بالا-چپ صفحه وجود دارد، در دسترس است.

utype_ir

یوتایپ | آموزش تایپ ده‌انگشتی

در اینستاگرام، کلی مطالب آموزشیِ جالب و مفید برایتان داریم 👇

صفحه ما را ببینید
لوگوی یوتایپ
دسترسی به تنظیمات کاربر یوتایپ

۱. پخش صدای راهنما

شما زمانی که شروع به تمرین تایپ می‌کنید،‌ در هنگام شروع درس، در هنگام پایان درس، و در زمانی که دکمه‌ای را اشتباه تایپ می‌کنید، صداهایی می‌شنوید. در صورتی که نمی‌خواهید این صدا پخش شود، می‌توانید آن را از قسمت تنظیمات غیرفعال کنید.

۲. نمایش صفحه کلید کمکی

در هنگام تمرین، یک صفحه کلید در زیر متن به شما نمایش داده می‌شود که جای صحیح دکمه‌ها را در هنگام تایپ به شما نشان می‌دهد، تا شما را از نگاه به صفحه کلید فیزیکی خودتان بی‌نیاز کند. اگر می‌خواهید چالش را برای خود بیشتر کنید، می‌توانید پس از مقداری تمرین، نمایش صفحه کلید کمکی را برای خود غیرفعال کنید تا دیگر آن زیر نمایش داده نشود.

۳. پشتیبانی بهتر از صفحه کلید استاندارد فارسی

یکی از قابلیت‌های مورد درخواست کاربران ما، پشتیبانی از صفحه کلید استاندارد فارسی بوده است. اگر نمی‌دانید این صفحه کلید چیست، مقاله ما در مورد صفحه کلید استاندارد فارسی و فرق آن با چینش رایج صفحه کلید فارسی را مطالعه کنید. (من شخصا از همین صفحه کلید استاندارد استفاده می‌کنم.) شما در صفحه تنظیمات می‌توانید صفحه کلید را از حالت پیشفرض به صفحه کلید استاندارد تغییر دهید. در این صورت، صفحه کلید راهنمایی که به شما نمایش داده می‌شود، چینش صفحه کلید استاندارد را خواهد داشت.

۴. امکان تغییر تم (پوسته) برای بخش آموزش تایپ

تم تیره یوتایپ

ممکن است شما بخواهید شب در زمان تاریکی چراغ‌ها تمرین تایپ کنید و نخواهید نور مانیتور چشم خودتان یا دیگران را اذیت کند. یا به خاطر خستگی چشم بخواهید نور کمتری از مانیتور به چشمانتان بتابد. یا ممکن است به هر دلیلی تم‌های تیره را به روشن ترجیح دهید. از این پس می‌توانید از صفحه تنظیمات، تم درس‌های آموزش تایپ را به تیره تغییر دهید. امیدواریم در بتوانیم به‌زودی تم‌های متنوع دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهیم. دقت کنید که این تم‌ها تنها به دروس اعمال می‌شود و نه به کل وبسایت.

تغییر شکل ظاهری کل وبسایت

علاوه بر صفحه تنظیمات کاربر، شکل و شمایل کلی سایت نیز تغییراتی کرده و فونت مورد استفاده نیز عوض شده است که این تغییرات در راستای افزایش خوانایی و زیبایی بیش از پیش یوتایپ صورت گرفته است.

یوتایپ می‌کوشد که بهترین، حرفه‌ای ترین، و لذت‌بخش‌ترین تجربه آموزش تایپ را در یک محیط ساده و بسیار زیبا در اختیار کاربران خوبی چون شما قرار دهد. ممنون که با معرفی یوتایپ به دوستانتان در وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و به صورت حضوری، از ما حمایت می‌کنید.

توی دستت چند انگشت داری؟

تایپ ۲ انگشتی و ۴ انگشتی مبتدی و کُنده. تایپ ده‌انگشتی رو ساده و حرفه‌ای یاد بگیر.

برای شروعِ رایگانِ آموزش اینجا کلیک کن

یک یادآوری مهم

تایپ ده‌انگشتی مهارتی است که همه به آن نیاز داریم. آن را با آسان‌ترین و بهترین روش بیاموزید.

همین الان یادگیری تایپ ده‌انگشتی را شروع کنید!

utype_ir

یوتایپ | آموزش تایپ ده‌انگشتی

در اینستاگرام، کلی مطالب آموزشیِ جالب و مفید برایتان داریم 👇

صفحه ما را ببینید
لوگوی یوتایپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *