راهنمای ثبت نام و خرید اشتراک یوتایپ

دروس آغازین آموزش تایپ فارسی در یوتایپ رایگان است. پس از اتمام دروس رایگان، در صورتی که تمایل به ادامه‌ی دروس داشتید، باید اقدام به ثبت نام و خرید اشتراک کنید.

برای ثبت نام و خرید اشتراک می‌توانید به صفحه ثبت نام مراجعه کنید. البته پیش از ثبت نام و ورود به سیستم، فرم ثبت نام در صفحه‌ی درس‌هایی که محدودیت دسترسی دارند نیز نمایش داده می‌شود.

در صفحه‌ی ثبت نام، باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • ایمیل خود را با دقت و بدون اشتباه وارد کنید. در صورت بروز اشکال یا نیاز به راهنمایی، تماس ما با شما از طریق همین ایمیل است پس در وارد کردن آن خیلی دقت کنید.
  • نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. (این مورد اختیاری است ولی بهتر است آن را به فارسی وارد کنید)
  • یک گذرواژه (پسورد) برای حساب خود وارد کنید. و در قسمت تکرار گذرواژه نیز آن را وارد کنید. این گذرواژه را خوب به خاطر بسپارید چرا که در ورودهای بعدی به آن نیاز دارید.
  • اشتراک خود را انتخاب کنید. یکی از انواع اشتراکی که توسط یوتایپ ارائه می‌شود را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. ما برای مدت زمان‌های طولانی‌تر، قیمت‌ها مناسب‌تری در نظر گرفته ایم و به صرفه‌تر هستند.
  • روی دکمه «ثبت نام و پرداخت»‌ کلیک کنید تا به صفحه بانک هدایت شوید.

راهنمای پرداخت اینترنتی

فرآیند پرداخت روی درگاه یکی از بانک‌های کشور و از طریق شبکه شاپرک در امنیت کامل انجام می‌شود و ما هیچگونه دسترسی به اطلاعات پرداخت نداریم. شما برای پرداخت نیازمند شماره کارت، تاریخ انقضا، کد cvv2 و رمز دوم هستید. تمامی این اطلاعات غیر از رمز دوم روی کارت بانکی شما درج شده است. و رمز دوم را هم می‌توانید از طریق دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده‌ی کارتتان دریافت کنید. پس از پرداخت، به طور خودکار به یوتایپ بازگردانده می‌شوید، و در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز باشد، تمامی دروس برای شما باز خواهد بود.

شما در مراجعات بعدی می‌توانید با استفاده از ایمیل و گذرواژه‌ای که تعیین کرده‌اید، از طریق صفحه ورود وارد یوتایپ شوید و از دروس استفاده کنید.

خرید اشتراک در صورت انصراف یا ناموفق بودن پرداخت

در صورتی که شما در صفحه ثبت نام یوتایپ اطلاعات خود را وارد کرده و دکمه ثبت نام را بزنید، اما پرداخت را کامل نکنید، عضویت شما در سایت انجام گرفته است، اما حساب شما فعال نشده است.

در چنین حالتی، شما خواهید توانست با ایمیل و گذرواژه‌ای که وارد کرده بودید، به یوتایپ وارد شوید، اما همچنان به درس‌ها دسترسی نخواهید داشت. در این حالت، شما ابتدا وارد سیستم شوید و سپس به صفحه ,وضعیت اشتراک بروید و از طریق لینک‌های موجود در آن صفحه، پرداخت ناقص خود را تکمیل کنید و یا اشتراک خود را ارتقا دهید. پس شما می‌توانید از طریق درگاه بانکی، پرداخت خود را تکمیل کنید.

تمدید اشتراک در زمان پایان مدت اشتراک

در صورتی که مدت زمان اشتراک شما به اتمام رسید اما همچنان تمایل به استفاده از درس‌های یوتایپ داشتید، می‌توانید اشتراک خود را تمدید کنید. برای این کار ابتدا با نام کاربری و گذرواژه خود وارد سیستم شوید و سپس به صفحه وضعیت اشتراک بروید. در این صفحه، جدولی می‌بینید که اشتراک شما و زمان انقضای آن را نمایش می‌دهد. روی لینک «اشتراک خود را ارتقا دهید»‌ کلیک کنید. شما به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که می‌توانید در آنجا نوع اشتراک مورد نظرتان را دوباره انتخاب کرده و عملیات پرداخت را از طریق درگاه بانک انجام دهید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در هنگام ثبت نام و خرید اشتراک و یا نیاز به راهنمایی می‌توانید از طریق صفحه تماس ، با ما تماس بگیرید.